Daca ai acordul clientului pentru trimiterea de informari prin SMS, acest serviciu se poate dovedi extrem de eficient.
Notificarile:
- au rolul de a-i reaminti clientului ca are o programare,
- pot fi transmise cu un anumit numar de ore inainte.
Programul de gestiune Agenda365 are setat in mod implicit sa trimita o notificare inainte cu 24 de ore de programare, iar o a doua notificare sa fie trimisa cu 2 ore inainte de programare. Dar poti seta chiar si tu momentul oportun pentru trimiterea notificarii, in baza studiilor interne efectuate si a optiunilor clientilor.
Pe de alta parte, campaniile de SMS marketing pot contine:
- mesaje text cu ofertele generale ale companiei,
- informari cu privire la servicii/produse noi,
- modificari de program,
- mesaje cu ocazia zilei de nastere a clientului ori a onomasticii.
Indiferent de continutul mesajului primit (marketing/notificare programare), clientii pot raspunde acestuia (2way SMS), ajutandu-te sa iti actualizezi informatiile in timp real.