Istoric si rapoarte clienti

Avand la indemana toate aceste informatii, poti crea strategii eficiente de fidelizare.

Afacerile nu pot exista fara clienti. Ei sunt cel mai important capital, iar de mentinerea satisfactiei lor tine si succesul afacerii. Pentru a facilita accesul la informatii si, ulterior, a crea strategii personalizate de fidelizare, softul de gestiune Agenda365 permite crearea unei pagini dedicate pentru fiecare client. Vorbim despre un dosar digital al clientului ce cuprinde:

  • informatii de baza despre acesta (nume, telefon, mail),
  • serviciile pe care le-a achizitionat de-a lungul timpul,
  • acord/dezacord GDPR conectat la serviciul de notificari din platforma de programari.

De exemplu, in cazul unei clinici medicale, dosarul digital poate contine:

  • fisa cu datele de identificare ale clientului,
  • analize efectuate/radiografii,
  • planuri de tratament,
  • programari anterioare, etc.

Medicul si asistentul au acces in orice moment la aceste date, isi pot planifica din timp intalnirile si vor fi mai eficienti in utilizarea timpului petrecut cu pacientul. Rapoartele de clienti confera avantajul adaptabilitatii afacerii si contribuie la imbunatatirea previziunilor financiare.

Fa-ti un cont Demo azi si testeaza gratuit timp de 1 luna!


Afla mai multe si despre aceste functionalitati!

Conturi independente

Fiecare membru al echipei are propriul cont, pe care il acceseaza cu date individuale de identificare si text personalizat.

Detalii

Personal auxiliar nelimitat

Agenda365 te ajuta sa creezi o comunitate inchegata si sa oferi sentimentul de apartenenta fiecarui membru.

Detalii

Aplicatie Android / IOS

Orice device ai folosi, aplicatia de programari online Agenda365 iti pune totul la indemana indiferent ce dispozitive folosesti.

Detalii