Istoric si rapoarte clienti

Avand la indemana toate aceste informatii, poti crea strategii eficiente de fidelizare.

Afacerile nu pot exista fara clienti. Ei sunt cel mai important capital, iar de mentinerea satisfactiei lor tine si succesul afacerii. Pentru a facilita accesul la informatii si, ulterior, a crea strategii personalizate de fidelizare, softul de gestiune Agenda365 permite crearea unei pagini dedicate pentru fiecare client. Vorbim despre un dosar digital al clientului ce cuprinde:

  • informatii de baza despre acesta (nume, telefon, mail),
  • serviciile pe care le-a achizitionat de-a lungul timpul,
  • acord/dezacord GDPR conectat la serviciul de notificari din platforma de programari.

De exemplu, in cazul unei clinici medicale, dosarul digital poate contine:

  • fisa cu datele de identificare ale clientului,
  • analize efectuate/radiografii,
  • planuri de tratament,
  • programari anterioare, etc.

Medicul si asistentul au acces in orice moment la aceste date, isi pot planifica din timp intalnirile si vor fi mai eficienti in utilizarea timpului petrecut cu pacientul. Rapoartele de clienti confera avantajul adaptabilitatii afacerii si contribuie la imbunatatirea previziunilor financiare.

Fa-ti un cont Demo azi si testeaza gratuit timp de 1 luna!


Afla mai multe si despre aceste functionalitati!

Istoric si rapoarte clienti

Avand la indemana toate aceste informatii, iti vei putea crea foarte usor strategii eficiente de fidelizare pentru clienti.

Detalii

2waySMS

Primesti SMS de la clienti si iti actualizezi agenda de programari in timp real, gratie notificarilor din aplicatie.

Detalii

Etichete / Tag-uri personalizate

In aplicatia Agenda365 poti adauga detalii suplimentare la fiecare programare sau livrare, vizibile intern si/sau de catre client.

Detalii