Istoric si rapoarte clienti

Avand la indemana toate aceste informatii, poti crea strategii eficiente de fidelizare.

Afacerile nu pot exista fara clienti. Ei sunt cel mai important capital, iar de mentinerea satisfactiei lor tine si succesul afacerii. Pentru a facilita accesul la informatii si, ulterior, a crea strategii personalizate de fidelizare, softul de gestiune Agenda365 permite crearea unei pagini dedicate pentru fiecare client. Vorbim despre un dosar digital al clientului ce cuprinde:

  • informatii de baza despre acesta (nume, telefon, mail),
  • serviciile pe care le-a achizitionat de-a lungul timpul,
  • acord/dezacord GDPR conectat la serviciul de notificari din platforma de programari.

De exemplu, in cazul unei clinici medicale, dosarul digital poate contine:

  • fisa cu datele de identificare ale clientului,
  • analize efectuate/radiografii,
  • planuri de tratament,
  • programari anterioare, etc.

Medicul si asistentul au acces in orice moment la aceste date, isi pot planifica din timp intalnirile si vor fi mai eficienti in utilizarea timpului petrecut cu pacientul. Rapoartele de clienti confera avantajul adaptabilitatii afacerii si contribuie la imbunatatirea previziunilor financiare.

Fa-ti un cont Demo azi si testeaza gratuit timp de 1 luna!


Afla mai multe si despre aceste functionalitati!

Chat intern

Initiezi rapid conversatii cu alti colegi si solutionezi diferite aspecte ce tin de serviciile oferite, fara a accesa alte aplicatii.

Detalii

Rapoarte echipa

Modulul de rapoarte dedicate echipei te ajuta sa cresti eficienta angajatilor companiei tale. Toate rapoartele prezentate sunt in timp.

Detalii

Programari grupuri

Agenda365 iti permite sa efectuezi programari de grup, introducand un numar fix de participanti intr-un interval orar.

Detalii