Personal auxiliar nelimitat

Agenda365 te ajuta sa creezi o comunitate inchegata si sa oferi sentimentul de apartenenta fiecarui membru.

Pe langa faptul ca platforma de gestiune Agenda 365 iti permite sa introduci un numar nelimitat de programari pentru specialistii din cadrul companiei, aceasta ofera si posibilitatea de a crea conturi pentru personalul auxiliar. Vorbim in acest caz despre:

  • asistenti,
  • receptioneri,
  • colegi ai departamentului IT,
  • ajutor mecanic, daca vorbim despre un service auto,

personal caruia nu i se aloca programari, insa fac parte din echipa si accesul la informatie le permite sa fie la curent cu activitatea companiei si sa isi adapateze serviciile, pentru a raspunde prompt oricarei solicitari.

Toti acestia asigura cursivitatea activitatii afacerii tale. Mai mult, prin integrarea lor in cadrul platformei, le intaresti sentimentul ca fac parte din echipa.

Este timpul sa iti digitalizezi afacerea si sa te focusezi pe aspecte care conduc la cresterea companiei, asa ca iti sugeram sa iti creezi un cont demo pe platforma de gestiune Agenda365 chiar azi.


Afla mai multe si despre aceste functionalitati!

Responsive

Accesezi aplicatia de programari Agenda365 in orice moment, de pe orice device, si ai aceeasi acuratete a datelor.

Detalii

Widget

Integrezi posibilitatea de a face programari direct in site-ul tau intr-un mod la alegere: servicii, specialisti, sedii, intervale orare libere.

Detalii

Istoric si rapoarte clienti

Avand la indemana toate aceste informatii, iti vei putea crea foarte usor strategii eficiente de fidelizare pentru clienti.

Detalii