Personal auxiliar nelimitat

Agenda365 te ajuta sa creezi o comunitate inchegata si sa oferi sentimentul de apartenenta fiecarui membru.

Pe langa faptul ca platforma de gestiune Agenda 365 iti permite sa introduci un numar nelimitat de programari pentru specialistii din cadrul companiei, aceasta ofera si posibilitatea de a crea conturi pentru personalul auxiliar. Vorbim in acest caz despre:

  • asistenti,
  • receptioneri,
  • colegi ai departamentului IT,
  • ajutor mecanic, daca vorbim despre un service auto,

personal caruia nu i se aloca programari, insa fac parte din echipa si accesul la informatie le permite sa fie la curent cu activitatea companiei si sa isi adapateze serviciile, pentru a raspunde prompt oricarei solicitari.

Toti acestia asigura cursivitatea activitatii afacerii tale. Mai mult, prin integrarea lor in cadrul platformei, le intaresti sentimentul ca fac parte din echipa.

Este timpul sa iti digitalizezi afacerea si sa te focusezi pe aspecte care conduc la cresterea companiei, asa ca iti sugeram sa iti creezi un cont demo pe platforma de gestiune Agenda365 chiar azi.


Afla mai multe si despre aceste functionalitati!

Confirmare programare

Iti tii clientii informati cu privire la programarea efectuata si le oferi optiuni pentru reprogramare sau anulare.

Detalii

SMS Marketing & Notificari

Campaniile personalizate de marketing joaca un rol foarte important in cresterea vanzarilor afacerii tale. Acestea pot fi prin SMS / Email.

Detalii

Portal personalizat clienti

Clientii tai au acces la serviciile achizitionate si pot raspunde rapid notificarilor primite. Poti oricand oferi permisiuni pentru acest serviciu.

Detalii