Documente

Pentru fiecare client poti introduce documente anexe ce te ajuta sa il cunosti mai bine si sa imbunatatesti serviciul oferit.

Modulul de documente este important pentru specialistii companiei, deoarece pot avea o viziune de ansamblu asupra fiecarui client. Este o facilitate care poate fi implementata pentru fiecare client in parte. In documentele de client, specialistii pot incarca:

  • fise cu datele de identificare ale clientului,
  • rezultate ale unor analize sau servicii efectuate anterior,
  • anumite observatii ale specialistului, pe care sa le aiba in vedere la urmatoarea vizita a clientului.

Documentele, ce pot fi incarcate in format imagine (jpg) sau document (pdf, word), sunt usor de accesat si contribuie la o mai buna pregatire a angajatilor. De altfel, ar fi foarte greu sa tii minte toate informatiile despre toti clientii. Cu acest modul, specialistii se pot pregati inaintea unei programari, citind informatiile disponibile pentru un client ce urmeaza sa aiba o programare. Practic, cu un singur click pe programare, ai acces la documentele aferente clientului. In plus, poti descarca pe dispozitivul tau anumite documente care iti sunt necesare pentru un serviciu de calitate.


Afla mai multe si despre aceste functionalitati!

Email Marketing

Agenda365 iti pune la dispozitie un modul ce iti permite sa iti informezi clientii cu privire la serviciile, ofertele si produsele companiei.

Detalii

100% personalizat

Aplicatia este 100% personalizata pentru afacerea ta, de la logo pana la modulele activate si textul aparut in aplicatie.

Detalii

Conturi independente

Fiecare membru al echipei are propriul cont, pe care il acceseaza cu date individuale de identificare si text personalizat.

Detalii