Documente

Pentru fiecare client poti introduce documente anexe ce te ajuta sa il cunosti mai bine si sa imbunatatesti serviciul oferit.

Modulul de documente este important pentru specialistii companiei, deoarece pot avea o viziune de ansamblu asupra fiecarui client. Este o facilitate care poate fi implementata pentru fiecare client in parte. In documentele de client, specialistii pot incarca:

  • fise cu datele de identificare ale clientului,
  • rezultate ale unor analize sau servicii efectuate anterior,
  • anumite observatii ale specialistului, pe care sa le aiba in vedere la urmatoarea vizita a clientului.

In cazul in care documentul este destinat doar echipei afacerii tale si nu se doreste vizualizarea lui de catre client, acesta va fi bifat ca „INVIZIBIL„. Totul este extrem de intuitiv in programul de gestiune Agenda365, cu siguranta afacerea ta se va bucura de toate beneficiile utilizarii ei.

Documentele, ce pot fi incarcate in format imagine (jpg) sau document (pdf, word), sunt usor de accesat si contribuie la o mai buna pregatire a angajatilor. De altfel, ar fi foarte greu sa tii minte toate informatiile despre toti clientii. Cu acest modul, specialistii se pot pregati inaintea unei programari, citind informatiile disponibile pentru un client ce urmeaza sa aiba o programare. Practic, cu un singur click pe programare, ai acces la documentele aferente clientului. De asemenea, poti descarca pe dispozitivul tau anumite documente care iti sunt necesare pentru un serviciu de calitate.

Daca un document incarcat este de interes si pentru client, specialistul cu acces de gestiune al modulului are posibilitatea de a bifa ca „VIZIBIL„ documentul si pentru client. Acesta din urma poate vizualiza sau descarca documentul din contul sau.


Afla mai multe si despre aceste functionalitati!

Programari grupuri

Agenda365 iti permite sa efectuezi programari de grup, introducand un numar fix de participanti intr-un interval orar.

Detalii

Rapoarte financiare

Stii in orice moment situatia financiara a afacerii tale si poti lua decizii bazate pe cifre. Rapoartele sunt grupate pe specialisti si sedii.

Detalii

Istoric si rapoarte clienti

Avand la indemana toate aceste informatii, iti vei putea crea foarte usor strategii eficiente de fidelizare pentru clienti.

Detalii