Portal personalizat clienti

Clientii tai au acces la serviciile achizitionate si pot raspunde rapid notificarilor primite.

Serviciile conexe oferite clientilor consolideaza relatia cu acestia si promoveaza o buna comunicare. Aplicatia de programari Agenda365 vine in intampinarea afacerii tale cu un modul dedicat exclusiv clientilor, ce poate fi accesat din site, dar si din aplicatia mobila Agenda365, disponibila pentru Android si iOS.

Este vorba despre un portal digital personalizat care poate fi accesat de client prin intermediul unui nume de utilizator si a unei parole create in momentul introducerii acestuia in baza de date a softului de gestiune.

Trebuie sa stii ca poti restrictiona aceasta pagina din setarile platformei de gestiune programari Agenda365, dar credem ca este un serviciu aditional care poate imbunatati interactiunea cu clientii. Testeaza gratuit aplicatia de programari Agenda365!

Din contul sau dedicat, clientul:

  • are acces la toate programarile efectuate cu succes,
  • are acces la documentele setate ca vizibile de catre membrii echipei afacerii tale,
  • poate vizualiza rezultatele analizelor sau fisele generate in urma programarilor,
  • poate vizualiza istoricul programarilor sale in cadrul afacerii tale,
  • poate anula ori reprograma o rezervare activa inregistrata in sistem,
  • poate trimite o notificare catre asistentul de programari al companiei.

Afla mai multe si despre aceste functionalitati!

Rapoarte echipa

Modulul de rapoarte dedicate echipei te ajuta sa cresti eficienta angajatilor companiei tale. Toate rapoartele prezentate sunt in timp.

Detalii

Widget

Integrezi posibilitatea de a face programari direct in site-ul tau intr-un mod la alegere: servicii, specialisti, sedii, intervale orare libere.

Detalii

Etichete / Tag-uri personalizate

In aplicatia Agenda365 poti adauga detalii suplimentare la fiecare programare sau livrare, vizibile intern si/sau de catre client.

Detalii