Organizarea eficienta a datelor

Intr-o afacere, date cum ar fii clientii pe care ii ai, programarile pe care le au facute, orele lucrate, incasarile, diagnosticele date de tine, toate aceste lucruri sunt extrem de importante pentru a pastra ordinea si disciplina in afacerea ta. Fara aceste lucruri nu ai cum sa poti sa iti conduci afacerea linistit, ba din contra o sa adormi stresat in fiecare seara gandindu-te ca poate uiti ceva, sau iti va scapa ceva. Aceste date consider ca sunt de o mare importanta si trebuie pastrate intr-un loc sigur, aranjate bine, ca si cartile unei biblioteci.

Una dintre variante ar fii sa le scrii pe o hartie, sa pastrezi hartiile in dosare care mai apoi sa ajunga in arhive, dar cu totii stim ca acest tip de organizare e total depasit de vremurile noastre. Sansa de pierdere a datelor sau selectarea greoaie a acestora face ca acest sistem de organizare sa fie extrem de ineficient.

E nevoie de ceva mai mult, asa ca cei care lucra in industria IT au creat ceva numit baze de date. Bazele de date sunt niste structuri de date bine organizate si din care se pot extrage informatii exacte intr-un timp extrem de scurt. Totusi, sunt de parere ca nici aceasta varianta nu e o solutie pentru afacerile mici, deoarece sa ai personal IT care sa se ocupe de baza ta de date este extrem de costisitor, iar uneori sau pentru unele tipuri de afaceri este total ineficient. E pacat sa dai o suma considerabila de bani, sa investesti in oameni si sa te chinui sa intelegi un sistem complicat informatic cand exista o varianta mult mai buna, despre care urmeaza sa discutam imediat.

Cea de-a 3-a varianta dar nu cea din urma este un soft de gestiune a programarilor, mai exact Agenda365, care pentru afacerile mici, dar si pentru cele mari, este cea mai fiabila optiune. Cu Agenda365 poti sa ai o baza de date bine organizata a programarilor, o baza de date a pacientilor si de asemenea o baza de date a diagnosticelor date. Pe langa aceste lucruri, mai ai si alte beneficii, cum ar fii mesajele automate catre clienti, campanii publicitare chiar din aplicatie si rapoarte despre statistica programarilor tale. Poti sa tii evidenta personalului si orele de lucru ale acestuia, evidenta cabinetelor, pe scurt cam orice ar interesa pe un antreprenor.

Agenda365 nu numai ca e o solutie foarte fiabila, dar face tot ce poate sa faca o baza de date, doar ca are o interfata mult mai usor de navigat, nu necesita sa angajezi personal de IT pentru mentenanta si dezvoltare, iar pe langa toate acestea, poti sa ai totul chiar de pe telefonul mobil. Agenda365 poate sa suporte sisteme andriod si iOs.

Daca nu te-am convins eu pana acum, te las sa te convingi singur, dar iti spun sigur ca tot la aceasta concluzie vei ajunge si tu. Agenda365 este cea mai buna varianta cand vine vorba de organizat date, iti recomand sa o incerci si tu chiar acum, nu ai nimic de pierdut.