Ce este si cine poate folosi un program de gestiune si programari Service Auto si Statii ITP

Managementul unui service auto sau a unei stații ITP presupune în primul rând atenție la detalii. Pe măsură ce numărul clienților crește, gestionarea programărilor, a comenzilor de piese necesare și altele devin sarcini din ce în ce mai complicate. Totuși, toate aceste probleme pot dispărea automatizând administrarea afacerii cu ajutorul unui program gestiune service auto.

Ce este un program gestiune service auto

O aplicație de gestiune a unui service auto sau a unei stații ITP reprezintă practic un software de eficientizare a proceselor de administrare ale afacerii. Astfel, printre altele, un program gestiune service auto vă oferă în general acces la:

  • O aplicație programări online pentru a le permite clienților să programeze o vizită, fără a fi nevoiți să vă contacteze telefonic;
  • Notificări privind programările eMail-uri sau SMS-uri transmise automat clienților, pentru a reduce numărul de programări neonorate;
  • Software tip CRM o bază de date cu ajutorul căreia să țineți evidența tuturor clienților (date de contact, plăți, istoric intervenții etc.);
  • Program de inventarierepentru a putea gestiona piesele de rezervă aflate în stoc;
  • Emitere documente onlineautomatizează completarea și emiterea documentelor necesare (ex. generare devize tehnice, facturi, note de recepție etc.);
  • Controlul personalului o agendă prin care puteți controla programările fiecărui angajat în parte sau prin care puteți verifica performanțele personalului;

Desigur, acestea sunt doar o parte dintre funcțiile pe care un soft gestiune service auto ar trebui să le aibă. În realitate, totuși, pentru că fiecare afacere este unică, iar fiecare antreprenor are propriile nevoi, programul ideal de gestiune ar trebui să fie 100% personalizabil.

Știați că: Agenda365 este un de program de gestiune, complet personalizabil și dedicat în special service-urilor auto, dar și stațiilor ITP. În plus, în prima lună de utilizare puteți beneficia de gratuitate pentru pachetul Basic. Pentru mai multe detalii, click AICI.

Cum te poate ajuta o aplicație de gestiune service auto

Așa cum ați văzut, un program gestiune service auto preia și automatizează cea mai mare parte a responsabilităților legate de administrarea afacerii. Cunoscând acest aspect, putem identifica o serie de caracteristici extrem de avantajoase. Iată deci, de ce ar trebui să optați pentru o astfel de aplicație de gestiune:

Mai mult timp pentru dezvoltarea afacerii

Programarea clienților ocupă cel mai mult timp din programul unui administrator de service auto. Cu ajutorul unui program de gestiune, preluarea apelurilor, verificarea agendei și contactarea clienților în vederea confirmării vor fi efectuate automat. Tot ce vă rămâne de făcut este să verificați agenda înainte de începerea programului. Este atât de simplu.

Fără programări neonorate

Pentru că aplicația înștiințează automat clientul la un anumit interval (de obicei cu 24h) înainte de programare, veți identifica o scădere substanțială a programărilor neonorate. Pentru dumneavoastră, munca fără întreruperi se traduce în primul rând prin încasări mai mari.

Concluzie:

Fie că administrați un service auto sau o stație ITP, un program de gestiune poate eficientiza fluxul de lucru cu până la 50%. Mai mult decât atât, nu doar dumneavoastră veți beneficia de avantajele acestuia, ci și personal și, cel mai important, clienții dumneavoastră. Investind într-un program gestiune service auto investiți practic în viitorul afacerii dumneavoastră.